Beyoncé arunca in aer marketingul cu noul sau album

adaugă primul comentariu  -  1096 vizualizări
scris de Ciprian Coroianu  -    -  December 17, 2013

Altfel spus, bown down bitches!

Beyoncé arunca in aer marketingul cu noul sau album
Teaser, listă de melodii, clipuri, emisiuni live la TV, interviuri... acesta este întregul ritual ce precede apariția unui nou album al unui pop star mondial. Pe hârtie, lucrurile sunt cât se poate de simple: este vorba despre punerea pe jăratec a diferitelor forme de media și a publicului ca să te asiguri că produsul va avea un start beton. În muzică, la fel ca în industria cinematografică, cifrele înregistrate în prima săptămână au o importanță capitală și condiționează succesul comercial al produsului.

Cu toate acestea, Beyoncé nu a ținut cont de această strategie a succesului, însă a reușit lovitura de marketing a anului: a oferit un "pachet minim" ce constă într-un video de câteva secunde postat pe Instagramul său oficial, albumul pus la dispoziția publicului pe iTunes și... atât! Beyoncé este un star în adevăratul sens al termenului, și fiecare dintre gesturile sale, publice ori private, este analizat la sânge. Are 51 milioane de fani pe Facebook, 13 milioane de followers pe Twitter și aproape 8 milioane pe Instagram. Ce rost avea să joace după regulile clasice de marketing? De ce să-și mai bată capul cu prezențe la radio, canale de muzică, ziare, reviste, site-uri când nu trebuie decât să pocnească din degete și lumea întreagă o ascultă?! Cineva spunea cum nu se poate mai bine: "Beyoncé nu are nevoie de publicitate, publicitatea are nevoie de Beyoncé".

Adaugă primul comentariu

Comentariul tău va fi anonim, dacă nu te loghezi sau înregistrezi.